Syyskokouksen kuulumisia

1.12.2022

LuRan syyskokous pidettiin 29.11. Kokouksessa valittiin mm. puheenjohtaja ja jäsenet johtokuntaan erovuoroisten tilalle kaudelle 2023. Kesken kauden tänä vuonna puheenjohtajaksi palannut Tarja Järviö jatkaa puheenjohtajana myös ensi kaudella. Erovuorossa olleista "vanhoista naamoista" johtokunnassa jatkavat Johanna Kaijo, Anne Tukiainen ja Suvi Taitonen (varajäsen). Mukaan saadaan kuitenkin myös uutta verta, sillä uusina johtokuntaan tulivat valituiksi Nea Molander ja Sini Mikola (varajäsen).

Syyskokouksessa esiteltiin ensi vuoden toimintasuunnitelmaa ja päätettiin ensi vuoden jäsenmaksuista. Koska SRL korottaa omaa osuuttaan jäsenmaksuista ensi vuodeksi kautta linjan, päädyttiin myös LuRan jäsenmaksuja nostamaan hiukan. Korotukset ovat 2-3 euroa/jäsenlaji (poislukien kannatusjäsenyydet, joissa korotus tulee olemaan hieman suurempi). Ensi vuoden jäsenmaksujen suuruudet löytyvät Jäseninfo-sivulta.

Syyskokouksen yhteydessä muistettiin myös tällä kaudella tavalla tai toisella ansioituneita luralaisia. Kisamenestyksestään palkittiin LuRaa upeasti kouluradoilla edustaneet Emma Visavuori ja Heidi Takala. Johanna Kaijoa ja Suvi Taitosta huomioitiin heidän ahkerasta työstään seuratoiminnassa. SRL:n ansiomerkit pitkäaikaisesta seuratoimijuudesta myönnettiin Esa "Eski" Koivulle ja Kirsi Kemppaiselle, jotka saivat hopeiset merkit, sekä Anne Tukiaiselle ja Saara Haaslahdelle, jotka saivat pronssiset merkit. Lisäksi kukitettiin Sirpa "Sipa" Ruojärvi SRL:n hienon Kuukauden vapaaehtoinen -tunnustuksen ansiosta