Vuosi on vaihtunut ja vuoden 2023 jäsenmaksun maksaminen on mahdollista 2.1. alkaen

2.1.2023

Vuosi on vaihtunut, joten myös seuran jäsenmaksun maksaminen alkaa olla ajankohtaista. Jäsenmaksun voi maksaa sähköisesti SRL:n jäsenhuoneessa 2.1. alkaen. Jäsenhuoneeseen kirjaudutaan osoitteessa oma.ratsastus.fi Kaikkien jäsenhuoneessa 12.1. mennessä jäsenmaksunsa maksaneiden kesken arvotaan viisi lippupakettia vapaavalintaisesti joko HIHS:hun tai Hevoset-messuille! Lisäksi jäsenhuoneen tammikuun jäsenetuna saa jäsenhuoneeseen kirjauduttuaan 25% ale-koodin Hööks-liikkeisiin.

Jos jäsenmaksua ei maksa em. ajan kuluessa jäsenhuoneessa, tulee laskusta paperinen versio kotiosoitteeseen. Toivomme kuitenkin jäsenmaksut maksettavan ensisijaisesti jäsenhuoneen kautta, sillä se säästää sekä seuran postituskuluja että ympäristöä.

Jos vielä pohdit, miksi ratsastusseuraan ylipäätään kannattaa kuulua, tässä muutamia asioita:

• kilpaillakseen SRL:n alaisissa kisoissa, tulee kuulua johonkin SRL:n alaiseen seuraan
  • jäsenyyteen kuuluu kattava ratsastustapaturmavakuutus
  • saa SRL:n seitsemän kertaa vuodessa ilmestyvän Hippos-lehden
  • saa alennuksia ja etuja SRL:n yhteistyökumppaneilta

Jos taas pohdit, miksi kannattaisi kuulua nimenomaan Luvian Ratsastajiin, tässä muutamia seikkoja sen puolesta:

• LuRa on aktiivinen seura, jossa toiminta tapahtuu hyvässä hengessä ja mukavassa porukassa
  • LuRa järjestää säännöllisesti kilpailuja kilpailuharjoituksista kansallisiin kisoihin
  • seuran kentät kalustoineen ovat jäsenten (myös kannatusjäsenten) käytettävissä maksutta
  • LuRa maksaa vuosittain kilpailu- ja valmennustukea seuraa edustaville aktiivisesti valmentautuville ja kilpaileville jäsenilleen, esim. tänä vuonna maksettujen tukien määrät olivat 200-300 euroa/ratsastaja. Ensi vuodelle kilpailu- ja valmennustukeen on varattu vielä suurempi potti kuin tälle vuodelle.
  • LuRan jäsenet voivat osallistua seuran järjestämiin maksullisiin tapahtumiin ja kilpailuharjoituksiin jäsenetuhintaan

Jos haluat liittyä LuRaan uutena jäsenenä, voit täyttää liittymislomakkeen SRL:n nettisivuilla tai jäsenlomakkeen LuRan nettisivuilla tai olla yhteydessä LuRan jäsensihteeri Suvi Taitoseen, suvi.taitoinen(at)gmail.com.