Tässä loppuvuoden ajankohtaisia asioita.

27.10.2020

Ensimmäiseksi muistutus talkoista LuRan kentällä lauantaina 31.10 kello 12 alkaen, kerätään kalusto talvisuojaan ja laitetaan paikat muutenkin kuntoon talvea varten. Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee paikalle niin saadaan hommat nopeasti tehtyä, kaffepannu kuumana talkoiden ajan. Tervetuloa!

Ensi viikolla on seuran syyskokous, jonka virallinen kutsu löytyy LuRan kotisivuilta. Eli syyskokous pidetään 4.11. kello 19 Luvian jäähallin kahviossa. Syyskokouksessa valitaan seuralle uusi puheenjohtaja ja johtokunnan jäsenet erovuoroisten tilalle. Erovuorossa ovat Jenna Koski, Anne Tukiainen ja Mervi Vallius, sekä varajäsenet Hilla Huuhka ja Anne Kostin. Lisäksi johtokunnasta on jäämässä pois Petri Oras joten hänen tilalleen valitaan johtokuntaan jäsen yksivuotiskaudeksi. Anne Tukiainen, Anne Kostin ja Hilla Huuhka ovat ilmoittaneet olevansa käytettävissä myös jatkossa. Nykyinen puheenjohtaja Tarja Järviö ei asetu puheenjohtaja ehdokkaaksi ensi vuodelle, vaan siirtyy vuoden alusta Lounais-Suomen Ratsastusjaoston puheenjohtajaksi.
Joten uudet tuulet puhaltaa johtokunnassa ensi vuonna. Ilahduttavasti muutama jäsen onkin jo ilmoittanut kiinnostuksensa toimia johtokunnassa ja mikäli asia kiinnostaa kannattaa ehdottomasti tulla paikan päälle kokoukseen ja asettua ehdolle ja äänestää, tässä on loistava tilaisuus vaikuttaa seuran tulevaisuuteen!
Syyskokouksen yhteydessä myös palkitaan Luralaisia, palkittaville lähetämme erikseen kutsun sähköpostitse.

LuRan ja PrrC:n piti pitää yhteiset pikkujoulut 6.11. mutta vallitsevasta koronatilanteesta johtuen johtokunnat päätti että pikkujouluja ei tänä vuonna pidetä, koska haluamme toimia vastuullisesti tässä asiassa ja välttää turhia riskejä.

Muistakaa myös että LuRa jakaa tänäkin vuonna valmennus- ja kilpailutukea jäsenilleen, tarkemmat tiedot löytyvät LuRan kotisivuilta ja tukea voi hakea 15.11. asti, tämän jälkeen tulleita hakemuksia emme huomioi.

Ja vielä muistutuksena nyt kun ilmat kylmenee, ja ratsastaessakin olisi kiva pysyä lämpimänä. Ullmax ja LuRa tekee edelleen yhteistyötä, eli kun tilaatte laadukkaita vaatteita Ullmaxilta ja valitsette tuettavaksi seuraksi LuRan, saa seura myynnistä 10% palkkion. Ullmax kauppaan pääsee helposti Luran kotisivuilta löytyvästä kuvakkeesta ja näin LuRa valikoituu suoraan tuettavaksi seuraksi.

Mukavaa syksyä kaikille ja toivottavasti nähdään sekä talkoissa että syyskokouksessa.

LuRan johtokunnan puolesta Tarja Järviö PJ