LuRan kentän uudistaminen alkaa

16.4.2024

Iloisia uutisia tiedossa: LuRalle on myönnetty EU-maaseuturahaston Leader-tuki kenttäremonttiin ja remontti alkaa ihan lähipäivinä!

Ensimmäiseksi käydään varsinaisen kentän kimppuun, ja myöhemmin jatketaan katsomon ja parkkipaikan puolelle.

Eli remontin ajan alakenttä on pois käytöstä, yläkenttää voi käyttää, kulku sinne tapahtuu parkkipaikan kautta. Työkoneita liikkuu alueella remontin ajan, myös parkkialueella, eli olkaa varovaisia sielläkin liikkuessanne.

Remontti on iso ponnistus meidän seuralle ja kaikki apu otetaan ilomielin vastaan. Kentän remontointiin liittyy myös paljon talkootyötä ja tässä yhteydessä onkin hyvä kertoa että ensimmäiset talkoot järjestetään tiistaina 23.4. kello 17.30 alkaen ja seuraavat sunnuntaina 5.5. kello 12 alkaen. Luvassa on monenlaista hommaa ja tekemistä riittää varmasti kaikille innokkaille, sydämmellisesti tervetuloa mukaan!

Infoamme talkoista sekä somessa että LuRan kotisivuilla.