Jäseninfo

Perhejäsen on jäsen, joka asuu samassa taloudessa sellaisen henkilön kanssa, joka on ns. täysjäsen. Perhejäsen ei saa Hippos-lehteä eikä hänellä ole oikeutta anoa kansallista A- tai B-kilpailulupaa eikä toimihenkilöoikeuksia.

Kannatusjäsen on vain LuRan jäsen ilman SRL:n jäsenetuja. Maksamalla kannatusjäsenmaksun tukee seuran toimintaa. Yritysjäsen on kannatusjäsen, joka saa lisäetuna halutessaan mainoksen aluekilpailuihin.

LuRan jäsensihteeri: Nea Molander, 050 440 2377, nea.molander(at)mekeltek.fi

Liittymällä Luvian Ratsastajat ry:n jäseneksi saat useita etuja sekä seuralta että Suomen Ratsastajainliitolta:

- Saat kattavan Pohjola Vakuutuksen Sporttiturvan, joka on voimassa aina hevosia hoidettaessa, ratsastaessa sekä matkoilla tallille.

- Saat Hippos-lehden jäsenetuna seitsemän kertaa vuodessa.

- Voit suorittaa ratsastuksen hevostaito- ja ratsastusmerkkejä.

- Voit osallistua ratsastuskilpailuihin.

- Voit osallistua toimihenkilökoulutuksiin ja toimia sen jälkeen suorittamasi koulutuksen mukaisesti tuomarina, ratamestarina, stewardina tms.

- Olet oikeutettu SRL:n muihin jäsenetuihin

- Olet oikeutettu käyttämään LuRan kenttää maksutta

- Mahdollisuuden osallistua seuran tapahtumiin, kilpailuharjoituksiin, retkille yms. jäsenhintaan.

- Alennusta Luvigym-kuntosalin maksuista

Lisäksi voit hyödyntää useiden yhteistyökumppaneiden tarjoamat edut, joista löytyy lisätietoa SRL:n sivuilta.

Jos olet jo Luvian Ratsastajien jäsen, on jäsenmaksun maksaminen uudelle kaudelle helpointa sähköisesti SRL:n jäsenhuoneessa. Jäsenhuoneeseen kirjadutaan osoitteessa oma.ratsastus.fi ja kirjautuminen tapahtuu SRL:n jäsennumerolla tai omalla sähköpostiosoitteella.

Voit liittyä Luvian Ratsastajat ry:n jäseneksi SRL:n sivuilta löytyvän liittymislomakkeen kautta, sähköpostilla tai puhelimitse jäsensihteerille tai LuRan sivuilta löytyvällä seuran omalla liittymislomakkeella.

Jäseneksi liittymistä varten jäsensihteeri tarvitsee jäsenen nimen, osoitteen ja henkilötunnuksen, joka on pakollinen vakuutuksen, osoitteenmuutosten ja ranking-pisteiden kohdentamisen vuoksi. Vakuutus astuu voimaan, kun jäsenelle tulostetaan sporttirekisteristä jäsenmaksulasku. Vakuutus on voimassa laskun eräpäivään asti. Kun laskun maksaa eräpäivään mennessä, vakuutus on voimassa vuoden loppuun samoin kuin muut SRL:n jäsenedut.

Jos siirryt Luvian Ratsastajien jäseneksi jostakin toisesta ratsastusseurasta, toimita jäsensihteerille myös SRL:n jäsenkortin takaa löytyvä ID-tunnus.

Luvian Ratsastajat ry:n jäsenmaksut vuonna 2024

Seniorijäsen