Kilpailuluvat

Kilpailuluvan voi jokainen jäsenmaksun maksanut ostaa itse osoitteesta https://ratsastus.lisenssikauppa.fi/shop/

Huomioithan, että jäsenmaksujen päivittyminen jäsenrekisteriin sekä lupamaksujen päivittyminen Kipaan kestää muutamia päiviä - olethan siis ajoissa liikkeellä! Kilpailuihin on mahdollista ilmoittautua Kipan kautta vain, jos lupamaksut ovat ehtineet päivittyä järjestelmään (sekä ratsastajan että hevosen).

Kilpailuluvan maksamisen jälkeen edustamaansa seuraa ei voi enää vaihtaa kesken kauden.

Lisätietoja kilpailuluvista SRL:n sivuilta

tasoratsastajahevonen
Seurataso

Seurakilpailulupa, 10 €

Hevosen oltava Hippoksen tietokannassa, vuosimaksua ei vaadita
AluetasoAluekilpailulupa, 30 €

Kansallinen taso
(este, kenttä, koulu)

Kansallinen A-lupa, 150 €

Kansallinen taso
(muut lajit)

Kansallinen B-lupa, 60 €

Hevosen oltava Hippoksen tietokannassa, vuosimaksu 40 €
Kansainväliset kilpailut (este, kenttä, koulu)

Kansainvälinen A-lupa, 320 €

FEI-rekisteröinti, 15 €

Hevosella voimassaoleva FEI-passi

FEI-rekisteröinti, 15€

Kansainväliset kilpailut (muut lajit)

Kansainvälinen B-lupa, 210 €

FEI rekisteröinti, 15 €

hevosella voimassaoleva FEI-passi

FEI-rekisteröinti, 15 €

Lisäksi saatavilla on ratsastajalle kansallinen kertalupa (50 €) yhteen nimettyyn kansalliseen kilpailuun (hevosen on oltava Hippoksen tietokannassa, vuosimaksu 40 €) ja kansainvälinen kertalupa (50 €) yhteen nimettyyn kansainväliseen kilpailuun (hevosella on oltava voimassaoleva FEI-passi/-tunnistekortti). Kansainvälisen kertaluvan lisäksi sekä ratsastajalla että hevosella tulee olla voimassaoleva FEI-rekisteröinti (15 €).