Tietosuojaseloste

Jäsenrekisterin tietosuojaseloste

Suomen Ratsastajainliitto ry – Finlands Ryttarförbund r.f.

Sopimus yhteisrekisterin pitämisestä

Suomen Ratsastajainliitto ry (SRL) ja Luvian Ratsastajat ry  sopivat seuraavaa henkilöjäsenten tietojen keräämisestä:

1)Luvian Ratsastajat ry kerää jäseniltään seuraavat tiedot: nimi, osoite, syntymäaika/henkilötunnus.

2) Luvian Ratsastajat ry voi kerätä muitakin tietoja jäsenensä suostumuksella. Luvian Ratsastajat ry vastaa suostumusten hallinnoinnista.

3) Luvian Ratsastajat ry luovuttaa SRL:lle henkilö jäsenistään seuraavat tiedot: nimi, osoite, syntymäaika/henkilötunnus.

4) SRL luo jokaiselle uudelle jäsenelle jäsennumeron ja luovuttaa sen Luvian Ratsastajat ry:lle

5) SRL käyttää luovutettuja tietoja toimittaakseen jäsenelle Hippos-lehden.

6) SRL luovuttaa edelleen luovutetut tiedot Hippos-lehden postituksesta vastaavalle lehden kustantajalle, joka toimii käsittelijänä.

7) SRL luovuttaa edelleen luovutetut tiedot vakuutusyhtiölle urheiluvakuutuksen korvausvaatimusten yhteydessä. Vakuutusyhtiö toimii tällöin tietojen käsittelijänä.

SRL:lla on sopimus vakuutusyhtiön sekä Hippos-lehden postituksesta vastaavan kustantajan kanssa henkilötietojen käsittelystä.

8) Luvian Ratsastajat  vastaa tietojensa käsittelystä; Luvian ratsastajat ry on velvollinen noudattamaan tietoturvan hyviä käytäntöjä.

9) SRL vastaa tietojensa käsittelystä; SRL on velvollinen noudattamaan tietoturvan hyviä käytäntöjä.

10) Molemmat osapuolet toimivat yhteisrekisterin pitäjänä jäsentietojen osalta.

Lisätiedot SRL:n sivuilta