LuRan kenttä

Luvian Ratsastajien kenttä löytyy Luvialta osoitteesta Teollisuustie 18.

Kaikille seuran jäsenille kentän ja kaluston käyttö on maksutonta.

Muilta kuin LuRan jäseniltä kentästä peritään kentän kayttömaksu 3€/kerta. Maksu maksetaan kahviokopin päädyssä olevaan ruskeaan lippaaseen.

Kalustoa saa käyttää vapaasti, kunhan muistat palauttaa kaluston paikoilleen. Puomit telineeseen ja tolpat kesäaikaan kentän reunalle ja muulloin joko tuomaritorniin tai konttiin. Puomeja ei saa jättää maahan, sillä sadekelit eivät tee hyvää maassa makaaville puisille puomeille.

Parkkialueen reunalta kontin takaa löytyy wc:t.

Muistathan siivota omat ja hevosesi jäljet!

LuRa:n kentällä kypärän käyttö on pakollista!

Kentällä järjestetään valmennuksia ja pidetään tunteja, mutta kenttä ei kuitenkaan ole silloinkaan suljettu muilta käyttäjiltä. Tilaa varmasti riittää kaikille.

Päivät jolloin kenttä on kokonaan varattu ilmoitetaan erikseen Etusivun uutispalstalla.

Kilpailupäivinä kenttä on varattu kilpailukäyttöön.

Mikäli haluat vuokrata LuRan kentän esim. kilpailujen ym. tapahtumien järjestämistä varten, ota yhteyttä johonkin johtokunnan jäseneen. Yhteystiedot löytyvät täältä.